Reklamation i butik
Du kan altid reklamere over dine varer i vores fysiske butikker, uanset om de er købt online eller i butikken. Medbring venligst dit købsbevis (ordrenummer eller kvittering) samt den defekte vare.
Reklamation til Kundeservice
For at reklamere over en vare til Kundeservice, bedes du sende følgende oplysninger:
- Dit ordrenummer eller bonnummer
- Et billede af defekten
- En detaljeret beskrivelse af fejlen
Reklamationsret
Eventyrsport tilbyder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, der dækker fabrikations- og materialefejl, der opstår ved normal brug. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage forårsaget af forkert betjening, utilstrækkelig vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamationer vedrørende fejl og mangler, der bør opdages ved sædvanlig inspektion af varen, skal meddeles Eventyrsport inden for rimelig tid, og gerne så snart fejlen opdages. Varen kan returneres til vores webshop eller afleveres i en af vores butikker til reparation, ombytning eller refundering.
Når vi har modtaget din vare, og reklamationen er godkendt, bytter vi den til en anden vare, reparerer den eller refunderer købsbeløbet til din konto. Vi forbeholder os retten til at reparere varen. Returfragten er gratis hos Eventyrsport.
Som forbruger i EU har du altid mulighed for at klage via Forbruger Europas ODR Portal: her.