Reklamation i fysisk butik
Du kan altid reklamere over din vare i vores fysiske butikker (også hvis den er købt på webshoppen) .
Du bedes blot medbringe os dit købsbevis (dit ordrenummer eller bon) samt din defekte vare med.
Reklamation i webshoppen
Du bedes skrive dit ordrenummer eller bonnummer, sende billed af defekten samt en detaljeret fejlbeskrivelse af fejlen. Tryk på kontakt os.
HUSK at medsende en kopi af din kvittering på varen. - Og at tøj og fodtøj skal være rengjort!
Reklamationsret:
Eventyrsport.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte, eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Eventyrsport.dk indenfor rimelig tid og gerne så snart det opdages. Varen kan efterfølgende sendes retur til vores webshop eller afleveres i en af kædens butikker for reparation eller ombytning/refundering.
Når varen er modtages til os retur og såfremt reklamationen godkendes, byttes den til en anden vare, varen repareres, eller købesummen refunderes til din konto. Vi forbeholder os altid retten til at reperere varen. Returfragten er gratis hos Eventyrsport. Husk at medsende en kopi af din kvittering.
Som forbruger i EU har du altid mulighed for at klage via Forbruger europas ODR Portal: her