1) Levering - hvor hurtigt modtager jeg min bestilling?
Når du køber en vare på Eventyrsport.dk, vil vi forsøge, at sende den samme dag, hvis bestillingen er lagt mandag - fredag inden kl.14:00. Som udgangspunkt er varen fremme næste hverdag, men det kan tage op til 3 hverdage, alt efter travlhed hos postudbyderen.
Varen ankommer til omdeling dagen efter afsendelsen, fra Eventyrsport.dk og du kan følge pakken på det Track´n Trace (pakkenummer), som står i den kvittering du modtager via e-mail, når din vare bliver afsendt. Tjek eventuelt spamfilter/uønsket mail. Det kan tage op til 24 timer før nummeret registreres hos Post Danmark.
Pakkeshop: Varen ankommer til din lokale GLS Pakkeshop og du modtager en sms og/eller e-mail, når pakken er klar til afhentning i pakkeshoppen. Det kan tage op til 24 timer før nummeret registreres hos fragtudbyderen.
Til min arbejdsplads: Varen ankommer til din arbejdsplads og udleveres til reception, portner eller lignende. Der skal kvitteres for modtagelsen.
2) Kan jeg ændre indholdet af min ordre - eller skifte adresse?
Det er muligt at ændre en ordre, hvis vi ikke har nået at pakke din vare. Derfor skal du hurtigst muligt kontakte kundeservice på tlf.: 78789020 med din ændring. Dog kan vi ikke garantere, at vi kan nå at udføre ændringen, hvis din vare er pakket og klargjort til forsendelse.
Vi kan ikke sende varer der ikke er betalt for.
3) Kan I hjælpe mig med at finde den rigtige størrelse - er varen stor i størrelsen?
Kundeservice kan desværre ikke svare på, om en given vare er stor, eller lille i størrelsen. Det afhænger lige så meget af, om du selv er stor eller lille i størrelsen, så derfor er dette spørgsmål for komplekst til at kundeservice kan svare på det. Køb den størrelse som du plejer at købe, du er altid velkommen til at returnere den og få byttet til en anden størrelse efterfølgende.
4) Jeg vil gerne have mere information om en vare
Vi bestræber os på at skrive så meget om produktet som muligt, på webshoppen. Hvis du ønsker yderligere teknisk information, kan du kontakte os her: Kontakt os. Jo mere præcist dit spørgsmål er, jo mere præcist kan vi svare.
5) Ordrebekræftelse - jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse, når du har færdiggjort en ordre, kan det skyldes to ting.
1. Du har tastet din e-mailadresse forkert, da du afgav ordren.
2. Din ordrebekræftelse er stoppet i dit eget SPAM-filter, eller hos din udbyder.
Vi har desværre ikke mulighed for at gensende din ordrebekræftelse. Du modtager en mail fra Post Danmark, eller GLS når din pakke afsendes. Husk at checke dit SPAM-filter, hvis du ikke modtager en e-mail i løbet af 24 timer, efter at du har afgivet ordren.
6) Hvordan kan jeg følge mine varer – Track & Trace?
Når vi afsender din vare fra Eventyrsport.dk, modtager du en e-mail med et Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke på vej til sin destination. Tjek eventuelt spamfilter/uønsket mail.
Modtager du ikke en e-mail indenfor 24 timer, eller den næstkommende hverdag, kan du kontakte os her Kontakt os
så kan vi undersøge, hvor langt din pakke er nået. Har du valgt ”Levering til en Eventyrsport.dk butik”, kan du med fordel ringe til den butik du har valgt, og få en status på om din pakke er ankommet.
Du kan også se det medsendte Track & Trace nummer. Hvis varen står som ”Leveret”, er pakken ankommet til butikken. OBS! Vær opmærksom på, at din pakke ligger i 7 kalenderdage i henholdsvis pakkeshop og pakkeboks.
7) Returnering - fortrudt køb/forkert størrelse
Retuner til butik
Hvis du fortryder dit køb fra Eventyrsport.dk, kan du returnere i vores butikker landet over. Find din nærmeste Eventyrsport butik her: Find butik
Ved indlevering i butik, får du dine penge retur med det samme, eller kan ombytte til anden vare med kyndig rådgivning og sparring fra vores kompetente salgspersonale.
Retuner til webshoppen
Der er vedlagt en gratis returlabel i pakken, den bedes du venligst tape uden på pakken - vær opmærksom på, om pakken oprindelig er leveret med GLS, eller PostNord, - så du får returpakken indleveret det rette sted! Vi returnere dine penge indenfor 3 hverdage.
Ved returnering hæfter du, som køber selv for varen, indtil den er i vores hænder.
HUSK derfor altid at sørge for, en kvittering af returneringen.
Har du købt varen online, og efterfølgende returnere den, gør vi opmærksom på at vi kun refundere pengene til det kort som er anvendt på originalordren.
Hvis du har mistet din returseddel, kan du hente en ny her
Eventyrsport A/S
Att: Kundeservice
Sletvej 50S
8310 Tranbjerg
8) Reklamation - defekt vare/reklamation
Hvis du uheldigvis modtager en defekt vare fra Eventyrsport.dk, eller hvis din vare går i stykker indenfor garanti-perioden, kan du altid medbringe varen i vores fysiske butikker. Husk bon elle ordre nummer. Find din nærmeste butik her: Find butik
Du kan også sende retur til webshoppen her skal du
kontakte kundeservice her Kontakt os, og afvente at vores support hjælper dig videre.
Husk at tøj og fodtøj skal være rengjort ved indlevering
9) Kan jeg bytte en vare købt på Eventyrsports webshop i én af Eventyrsports butikker?
Du kan bytte alle varer købt online, i din lokale Eventyrsport butik. Du skal blot medbringe varen, samt kvitteringen. Du kan både bytte varen og få pengene retur indenfor 365 dage, og indenfor de almindelige handelsbetingelser, der er gældende på Eventyrsport.dk. Se betingelserne nedenfor.
Find din nærmeste butik her: Find butik
10) Rabatordning - foreninger
Hvis din virksomhed, eller forening har en rabataftale med Eventyrsport A/S, skal du anføre din rabatkode i rabatkodefeltet. Har du ikke en rabatkode, skal du skrive det manuelt i feltet ”Har du en kommentar til ordren” - som du finder under punkt 3, inden du skal til at checke ud.
Vi fratrækker rabatten manuelt, inden vi fakturerer dit betalingskort.
Se mere om rabatkode her: Rabatkode på webshoppen
11) Har I en butik?
Eventyrsport har flere butikker, spredt ud over hele Danmark. Se listen over butikker her:
www.eventyrsport.dk/find-vores-butikker
12) Hvordan fungerer jeres prisgaranti?
Med Eventyrsports prisgaranti har du sikkerhed for, at prisen altid er konkurrencedygtig. Det betyder, at hvis du ser en 100% identisk vare billigere et andet sted i Danmark (.dk), så medbring dokumentation i din lokale Eventyrsport butik, eller anvend prisgaranti via vores store webshop.
Se hvordan du gør her. Prisgaranti
Vores prisgaranti er gældende i 14 dage fra købsdatoen. Prisgarantien bortfalder, hvis varen er bestilt hjem specielt til dig og ikke indgår i vores sortiment, eller hvis varen annonceres som ”begrænset parti”, ”køtilbud” eller "ophørsudsalg"
13) Andre spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte Eventyrsport.dk's kundeservice på:
Tlf. 78789020
Man - fre: 10.00 - 17.30
Du kan selvfølgelig også kontakte os via mail på:
- Vi bestræber os på at hjælpe dig bedst muligt, samt give dig den bedst tænkelige service. Ring eller skriv til os, så svarer vi hurtigst muligt.